close


都說是因為這首歌才聽她的歌
不PO一下似乎很對不起這首歌啦哈哈~

以上。好簡短。


   Alicia Keys


I keep on falling in and out of love with you

Sometimes I love you

Sometimes you make me blue

Sometimes I feel good

At times I feel used

Loving you darling

Makes me so confused


I keep on falling in and out of love with you

I never loved someone

The way that I love you


Oh, oh , I never felt this way

How do you give me so much pleasure

And cause me so much pain

Just when I think

I've taken more than would a fool

I start falling back in love with you


I keep on falling in and out of love with you

I never loved someone

The way that I love you


<迷戀>  艾莉亞西凱斯

我一直都和你在情網中來來去去

有時我是愛著你的

有時你也讓我好憂鬱

有時我真的感到很開心

但偶爾也感到被利用了

愛上你,親愛的

真的令我好困惑



我一直都和你在情網中來來去去

我從來未曾愛過一個人

像這樣愛著你



喔!我從未曾有這樣的感受

你怎麼帶給我那麼多的樂趣

更帶來更多的痛苦

只是當我想起時

我根本就是一個傻瓜

我就要墜入,和你一起回到情網之中



我一直都和你在情網中來來去去

我從來未曾愛過一個人

像這樣愛著你

arrow
arrow
    全站熱搜

    Mapc 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()